22. lokakuuta 2014

Pinkkiä ja hiekkaa

Kesäisen pirteät lakat alkaa siirtyä jo laatikon pohjalle ja oon tykästynyt taas kaikkiin syksyisiin sävyihin. Kikon harmaa on yks mun lempparilakkoja, sävy on vaan niin yksinkertaisen kaunis. Harmaa sopii mun mielestä loistavasti pinkin kaveriksi! :) 

Kynnet näytti vielä vähän tylsille pelkillä leimailuilla, jotenkin halusin ujuttaa mukaan vielä hiekkalakan. En oikein tiennyt miten käyttäisin hiekkalakkaa ja aloinkin sitten vain sutimaan sitä kynsille. Lopputulos olikin todella mieleinen. :)


Kiko - 329
Kiko - 313
P2 - Strict
Claire's - Hopea


Joko teillä on pirteät värit siirtyneet laatikoiden pohjille?

7 kommenttia:

  1. On kyllä kauniit lakkaukset! Mä sain jo ähkyn syksylakoista ja mieli haluaa koko ajan raikkaita värejä kynsille... :D

    VastaaPoista
  2. Todella upeat kynnet, vau!
    Syksyisiin sävyihin on täällä siirrytty jo ehkä kuukausi sitten. :D

    VastaaPoista
  3. Onpa makeat! Mää oon niin fiilislakkaaja, että kaikki värit käy ympäri vuoden...

    VastaaPoista
  4. Aivan ihanat lakkaukset, näitä ehdin ja instassakin ihailemaan! Ja täällä vielä värit vaihtelee, kun en osaa oikein päättää hyväksynkö vielä kesän päättymisen :'D

    VastaaPoista
  5. Mielenkiintoinen ja siistinnäköinen lakkaus! Tykkään :)

    VastaaPoista
  6. Täälläkin lakataan fiilispohjalta millä vaan ja milloin vaan. Tämä lakkaus on tosi nätti!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...